Projectleider Civiel

Gemeente Bergeijk is op zoek naar een:

Projectleider Civiel

MBO/HBO | Maximaal € 5.247 | Schaal 10 | 36 uur 

Ben jij ijzersterk in het leggen van verbindingen? 
Dan zoeken we jou om mee verder te bouwen aan onze organisatie.

Welkom in Bergeijk, een groene en ambitieuze gemeente aan de rand van de snelgroeiende Brainport regio Eindhoven. Met ruim 19.000 inwoners is Bergeijk een inspirerende omgeving voor jouw carrière.

Bij ons staat werkplezier centraal. In een open en informele werksfeer, met korte lijnen, kunnen we snel schakelen en efficiënt samenwerken. We geloven in persoonlijke en professionele groei. Jouw ideeën worden enthousiast ontvangen want een frisse blik draagt bij aan het verbeteren van onze organisatie en dienstverlening. Bij ons ben je een vakspecialist met eigen verantwoordelijkheid en werk je aan ambitieuze projecten waarin je het verschil kunt maken.

Onze gemeente is voortdurend in ontwikkeling en betrekt inwoners actief bij besluitvorming. Samen pakken we uitdagingen aan en tonen we lef als dat nodig is.

In Bergeijk pakken we samen aan want met elkaar kome we verder. En tonen we lef als dat nodig is.

Klaar om met ons mee te groeien? Ontdek je mogelijkheden. 
We bouwen graag samen aan je toekomst in Bergeijk.

Wat ga je doen?

Als projectleider civiel ben jij hét aanspreekpunt voor projecten in de openbare ruimte. Je hebt veelvuldig contacten met collega’s, inwoners en bedrijven. Vanaf het allereerste moment ben jij betrokken bij onze infrastructurele projecten. Je denkt en werkt mee aan vervangingsinvesteringen en andere werken in de openbare ruimte. Dit kunnen grote projecten zijn in het kader van de meerjarenplanning Focus, maar ook kleinere projecten zoals rioolrenovaties of aanleg van fietspaden.

Vanaf de voorbereiding tot en met de aanbesteding behoud jij het overzicht. Je geeft adviezen, laat onderzoeken uitvoeren en laat bestekken en tekeningen maken. Je brengt de benodigde middelen in kaart en stelt een projectbudget op, wat je vervolgens ook zorgvuldig bewaakt. Je begeleidt inspraakprocedures en schrijft collegevoorstellen. Je organiseert mede informatie- en bewonersavonden. 

Heb je nog niet zoveel ervaring?

Fietsen Bergeijk de Ploeg

Geen probleem. dan ga je in eerste instantie werken onder goede begeleiding van een ervaren collega die de eindverantwoordelijkheid heeft. We laten je kennis maken met alle aspecten van het vakgebied projectmanagement binnen onze gemeente. Je leert bijvoorbeeld om samen met een klankbordgroep te ontwerpen, informatieavonden te houden, contracten op te stellen en hoe aanbestedingen werken. Je ziet in de dagelijkse praktijk hoe het is om met meerdere stakeholders in projecten samen te werken, de voortgang van projecten te bewaken en de gevraagde administratieve afhandeling, informatie en het beheer van budgetten te onderhouden. 

Herken jij jezelf in deze eigenschappen?

Je kunt goed plannen en organiseren en je bent in staat om het overzicht te bewaren over verschil-lende werkzaamheden. Als de situatie erom vraagt, dan kun je snel schakelen en sta je stevig in je schoenen. Je bent omgevingsbewust en communiceert makkelijk op diverse niveaus. 
 

Wat neem je mee?

  • HBO werk en denkniveau 
  • Een relevante opleiding (bij voorkeur) civiele techniek, projectmanagement of soortgelijk.

Voldoe je nog niet aan alle functie-eisen? Ook dan nodigen wij je zeker uit om te solliciteren. Met onze begeleiding en opleidingsfaciliteiten ontwikkel jij je al snel tot een allround projectleider.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en afwisselende baan binnen een team met leuke collega’s met wie je goed kunt sparren en de taken in onderling overleg verdeelt. Je krijgt volop ruimte om jezelf te ontwikkelen.
  • We starten met een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van één jaar, die we daarna (bij goed functioneren) graag omzetten in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
  • Een individueel Keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% (incl. 8% vakantiegeld) bovenop jouw salaris dat je naar keuze kunt inzetten voor het kopen van extra verlof, uitbetaling of opleiding.
  • 27 vakantiedagen (194,4 uur) per jaar bij een fulltime dienstverband (m.i.v. 2025 : 28 dagen).
  • Een uitgebreid arbeidsvoorwaardenpakket met opname in het ABP-pensioenfonds.
  • Diverse opleidings- en ontwikkelmogelijkheden en toegang tot onze eigen BErgeijkSMART digitale leeromgeving. 
  • Een veelzijdig introductieprogramma.
2 handen houden het programmaboekje van de BErgeijkSMART academy omhoog
  • Een extra vergoeding van € 621,- per jaar o.b.v. een fulltime dienstverband dat je naar eigen keuze kunt besteden aan jouw werkgeluk.
  • Een maandelijkse bijdrage van € 10,- bij deelname aan een vrijwillige arbeidsongeschiktheidsverzekering (Loyalis of eigen keuze).
  • Een jaarlijkse bijdrage als tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering.
  • Flexibele werktijden en mogelijkheid tot hybride werken.
  • Vergoeding voor thuiswerken/reiskosten woon-werkverkeer.
  • Een mobiele telefoon en laptop van het werk
  • Leuke activiteiten georganiseerd door een actieve personeelsvereniging.
  • Een gezellig bedrijfsrestaurant waar ook onze maandelijkse bedrijfsborrel gehouden wordt.
Medewerkers sluiten aan bij het zelfbedieningsbuffet in het bedrijfsrestaurant

Meer weten over de gemeente Bergeijk?

Kijk dan op www.bergeijk.nl/werken-in-bergeijk

Enthousiast? Solliciteer nu!

Solliciteer eenvoudig door jouw motivatiebrief en CV te uploaden. Dit kan tot en met dinsdag 1 oktober 2024. Je kunt je brief richten aan Jan de Greef, afdelingshoofd Beheer Ruimte & Organisatie.

Direct solliciteren

De eerste kennismakingsronde is gepland op donderdag 10 oktober 2024 tussen 12.00 en 17.00 uur.  Wil je hiermee rekening houden in je agenda? Op die manier kunnen wij voldoende tijd voor jou vrijhouden.

Een tweede ronde is gepland op donderdag 17 oktober 2024 tussen 12.30 en 14.30 uur.

Deze vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Interne kandidaten hebben voorrang in het selectieproces. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

bloemenwijk

Heb je vragen?

Wil je eerst iets meer weten over de functie of heb je andere vragen? Voor inhoudelijke vragen over het werk, neem dan contact op met Martijn Daas, coördinator cluster BORA via 06-53678568.

Voor vragen over het werving- en selectieproces kun je contact opnemen met ons HR team via HR@bergeijk.nl

Afdeling Staf

Je eventueel toekomstige collega's vertellen waarom zij graag voor Bergeijk werken...

  • Anouk Versteegden

    HR professional - Bij een te grote organisatie verlies je het persoonlijke, hier kennen we elkaar bij naam en staan we voor elkaar klaar.

  • Marlène Kox

    Administratief medewerkster HR- Er is aandacht voor de organisatie die professioneel is, maar ook toegankelijk.

  • Ronnie van Gompel

    Coördinator Buitendienst - Werken bij de gemeente bureaucratisch en oubollig? Dan ken je onze gemeente nog niet!